1. Kunnen de cliënten mijn hele agenda zien als ze een afspraak boeken?

  • Nee, als de cliënten een afspraak boeken kiezen ze in de kalender een datum en vervolgens een nog beschikbaar tijdslot.
  • 2. Wij bieden veel verschillende behandelingen aan die allen een verschillende tijdsduur hebben. Hoe pak ik dat aan in de kalender?

  • De kalender geeft aan wanneer er een tijdslot beschikbaar is voor de gekozen behandeling.
  • 3. Kun je met Planjeafspraak ook afspraak herinneringen sturen?

  • Dat kan, de cliënt ontvangt de dag voor de afspraak een herinneringsemail, deze service is inclusief in de licentie kost.
  • Een herinnerings SMS laten sturen kan ook.
    • Een SMS kost 0,11 cent. SMS-en worden apart afgerekend per verzonden SMS.

    4. Hoe behoud ik de controle over mijn agenda?

  • Je bepaald zelf welke tijdslots door de cliënten geboekt mogen worden en welke niet.
  • 5.Kan ik de agenda ook bekijken als ik niet op de zaak ben?

  • Je hebt toegang tot je agenda vanaf elke andere PC, tablet of telefoon.
  • 6. Wij werken met 3 specialisten in onze praktijk, heeft ieder zijn eigen agenda?

  • Iedereen krijgt zijn eigen agenda, de klantendatabase wordt gedeeld.
  • 7. Wij werken met een secretariaat. Heeft het dan zin om met een online agenda te gebruiken?

  • Door minder tijd kwijt te zijn aan het boeken en wijzigen van afspraken zal het secretariaat tijd krijgen om meer complexe taken uit te voeren.
  • Collega’s die deeltijds of in shift werken nemen heel eenvoudig van elkaar over.
  • 8. Voor het eerste gesprek moeten cliënten bij ons altijd een intake formulier invullen. Kan dit formulier automatisch mee gestuurd worden bij de uitnodiging voor de afspraak?

  • Het is mogelijk documenten toe te voegen aan bepaalde typen van afspraken.
  • 9. Krijg ik een overzicht van de betalingen aan het einde van de maand?

  • Met de kasboek module kun je heel eenvoudig een overzicht uitprinten van alle afspraken per maand en hoe deze betaald zijn, cash, met de kaart of cadeaubon.
  • 10. Voor bepaalde behandelingen werken wij in onze praktijk met wachtlijsten. Is er een manier om de cliënten op de wachtlijst te laten weten dat we een (onverwachte) plaatst vrij gekregen hebben?

  • Met de wachtlijst module kun je, met enkele klikken, al je cliënten op de wachtlijst een bericht sturen dat een bepaald slot beschikbaar is gekomen.
  • 11. Ik heb weinig ervaring met computers. Is een online agenda dan iets voor mij?

  • De agenda is ontwikkeld om ‘intuïtief’ te gebruiken. Dat wil zeggen, dat de stappen die je moet zetten, steeds duidelijk zijn aangegeven. Ook voorzien wij voldoende opleiding en support bij de opstart van de agenda. Je staat er niet alleen voor.
  • 12. Kan ik via Planjeafspraak de voorraad bijhouden?

  • Ja inderdaad, dat kan met de voorraad beheer module. Het systeem kan ook een melding sturen via email als een product laag op voorraad is.
  • Terug